Wednesday, May 18, 2011

起跑点

我们站在平行线
一望无际
看不到未知

同一个起跑点
同一个目标与终点
考到最完美的成绩

有压力
说真的
新的一切
没有想象中的简单


朋友们
分手快乐
你们在外头要好好照顾自己
昨天应该是我们的 last gathering
我会记得的
你们的笑
你们的好
我们在一起走过的路
留下了美好的足迹
会想你们的
好姐妹

From now on...
I am already a form 6 student
I would do my best to get the best!


"Don't be a ship that dunno where you suppose to go, but be an GPS which guide the other move on and move on..." BY AHRU=)
BUT....he said he wan be a "Satellite" which can control whole of the world XD So greedy==







10 comments:

❤ weiyong said...

u study form six at SDBL huh?so sad:(

Anonymous said...

jia you!=)

Patricia-lim said...

Gambateh!! my dearest~
U can do it!?
fight for the one n the half year of STPM!
U will be the best....
be confidence of ur choice.....
once decided, u will achieve the best,
trust me!!

So miss when the time we chichating at school, tuition n gathering....!!

emily said...

哇,好棒的英文词句,我喜欢!对呀,一切归零,我们重新站在平行线上,望向未知的前景,但是我知道我们那对岸的海洋,绝对有最美的风景。所以,不管怎么样,前进,努力,奔跑,使尽全力,做到最好,就够了,只要你有付出,即使就算到最后预期不好,也不要失望,我们同样要向未来张望~知道吗?我们都有压力,最重要的是懂得抒发过量的压力。对于这点,我相信我们都一定可以的,所以加油加油加油!!

姐妹,你也要好好照顾自己哦。有什么不开心的,要知道说出来哦,会哭,不是说明你懦弱,而是证明了你的情感是需要被抒发的。所以,不要认为自己总是为了小事而哭泣,那我不是更糟糕?

姐妹,我想说,我真的真的真的 很舍不得你们,你们一定要记得我,不要我回来就冷落我哦。TAKE CARE!!!

【故事会一直写下去的】
【回忆收藏,直到下次聚会继续谱写】

emily said...

有东西要修改,不是说预期不好,是要说就,你知道我的意思,就如果不小心跌倒,或者是面对了艰难,也不要失望的意思。我没有恶意的。打太快了,所以没有重新检查,不要见怪。对不起。

KiwiChyi said...

sister, add oil n take care~~ =)

yi wei said...

yong: ya, i studied at sdbl, dun miss me har, stpm gambateh!!!

doreen: thanks, u too<3

chan: okay, thanks my dear, wait you come bck chit chating with all of us agn, miss you!

MinCy_M said...

也许是一条很长远的路
也许这段路的中途会有人放弃
但我知道
因为有你 所以我不会放弃
大家互相勉励
我相信我们能克服一切
也祝所有要去读书的朋友及姐妹
要照顾自己
不要忘记我们 =]

Kiru said...

如果我们不能在一起,
但一定要保持联系,
因为我只想知道你过得好不好,
不想失去你的消息~haha
wa,touching my'quotes'is inside!!thx lo..SATELLITE XD.
GAmbateh yo F6!!!

yi wei said...

shan: thx!mummy! u muz jia you o!i gonna miz u nw!! wait u cm bck! i m waiting for u! btw, i will be fine, dun nid worry me=)

chyi: ya! u n jen oso gambateh for ur matrik! muazk!

mui: sure we nid to support each other in this long long journey...thx u so much for helping me and willing stay here continue study with us! add oil<3

kiru: wa..wrote chinese!go google translate izit?haha! ya!keep ur promise ya!cnt lost contact v me, i ll rmb u this 38 frenz geh! jia you ya captain n t k there!